2n VERNISSATGE D'ART

El dijous 2 de juliol, a les 7 de la tarda, tindrà lloc el 2n VERNISSATGE D'ART que, com a acte previ a les vacances d'estiu, organitza l'Associació Cultural de Montcada i Reixac.
Com l’any passat aquesta nova edició del vernissatge tindrà lloc a Les Claus de Sant Pere, al barri de Vallençana (Carretera de Badalona, km 7,2) gràcies a la col·laboració que ens ofereix la família Hernández Ventura, a la qual volem reconèixer pel suport continuat que dona a la nostra entitat.
Podeu venir amb la línia d'autobús B12, que té parada just al davant, o en cotxe particular. No patiu per l'aparcament, perquè n'hi ha un de ben gran a les instal·lacions.
Programa de l'acte :
Rebuda i salutació dels assistents
Presentació de tres artistes locals i de la seva obra
Tere Castillo Parés, pintora
Marta Sánchez Jiménez, escultora
Lola Diaz Pont, arquitecta d’interiors - interiorista
Col·loqui d’art
conduït per Laura Grau, periodista de La Veu de Montcada i Reixac
Per tal de poder organitzar adequadament aquest acte, cal que els socis i sòcies que hi vulgueu participar ens ho feu saber mitjançant alguna de les alternatives següents:
- Personalment, a la nostra seu del carrer Major.
- Per correu electrònic a l'adreça:
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - Per whatsapp, enviant-ne un al mòbil 660158563.
En tots els casos caldrà indicar:
- El nom del soci o sòcia
- Si hi assistirà acompanyat/da per la seva parella o amic/amiga
- I si teniu alguna dificultat per accedir a Vallençana, digueu-nos-ho i intentarem trobar una solució
US HI ESPEREM !!!