Skip to main content

2n VERNISSATGE D'ART

El dijous 2 de juliol, a les 7 de la tarda, tindrà lloc el 2n VERNISSATGE D'ART que, com a acte previ a les vacances d'estiu, organitza l'Associació Cultural de Montcada i Reixac.

Com l’any passat aquesta nova edició del vernissatge tindrà lloc a Les Claus de Sant Pere, al barri de Vallençana (Carretera de Badalona, km 7,2) gràcies a la col·laboració que ens ofereix la família Hernández Ventura, a la qual volem reconèixer pel suport continuat que dona a la nostra entitat.

Podeu venir amb la línia d'autobús B12, que té parada just al davant, o en cotxe particular. No patiu per l'aparcament, perquè n'hi ha un de ben gran a les instal·lacions.

Programa de l'acte :

Rebuda i salutació dels assistents 

Presentació de tres artistes locals i de la seva obra

Tere Castillo Parés, pintora

Marta Sánchez Jiménez, escultora

Lola Diaz Pont, arquitecta d’interiors - interiorista

Col·loqui d’art

conduït per Laura Grau, periodista de La Veu de Montcada i Reixac

 

Per tal de poder organitzar adequadament aquest acte, cal que els socis i sòcies que hi vulgueu participar ens ho feu saber mitjançant alguna de les alternatives següents:

  • Personalment, a la nostra seu del carrer Major.
  • Per correu electrònic a l'adreça: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
  • Per whatsapp, enviant-ne un al mòbil 660158563.

En tots els casos caldrà indicar:

  • El nom del soci o sòcia
  • Si hi assistirà acompanyat/da per la seva parella o amic/amiga
  • I si teniu alguna dificultat per accedir a Vallençana, digueu-nos-ho i intentarem trobar una solució

 

US HI ESPEREM !!!